روز عشــــــــــق


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

سلام دوستای عزیز.........

پیشاپیش روز 29بهمن

 روز عشق ایرانی ها

رو به همتون تبریک میگم.

امیدوارم تو این روز قشنگ به مراد دلتون برسید

و هیچ حرف ناگفته ای بین شما و کسانی که دوسشون دارید

نمونه.

 

 

دوست داشتن تمثیلی از نفس کشیدن من است، سزاواری من در زندگی،

شایستگی‌ام در بودن

… اگر سزا بود چنان در آغوش‌ می‌فشردم که یکی گردیم، و در آن پیکر، نه

من دلتنگ می‌شدم، نه او می‌گریخت...



نظرات شما عزیزان:

me
ساعت18:19---27 بهمن 1391
خیلی دیگه پیشاپیش بود

مرسی همچنین


ساناز
ساعت1:15---25 بهمن 1391


چـه کـسـی غـمگیـن تـر است؟
آنـکه میـمانـد ؟
یـا آنـکـه میـرود ؟
هـیـچـکـس از دل دیـگـری خـبـر نـدارد


sadegh@ghazale
ساعت17:38---24 بهمن 1391

چه زیبا بود

بودنت کنارم

دستانت در دستانم

پیچیدن عطر موهایت درآسمان دلم

گرمای تنت کنار تنم

چه زیبا بود داشتنت...

امشب ...چقدر کم دارمت...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:,ساعت12:42توسط نسیم | |